270112 – dag zevenentwintig


Mijn HEMA picardie DIY mokje die ik een tijdje geleden heb gemaakt. Heerlijk zonnetje vandaag + mooi licht om in te fotograferen!

Klik op ‘Lees verder’ voor de DIY instructies! (:

Hoe heb ik dit gedaan?

Benodigdheden:

  • Een mok
  • Schoolbordverf / Krijtverf (HEMA heeft zwart, grijs & roze. Ik heb zwart gebruikt.)
  • Schildertape
  • Kwast
  • Terpentine
  • Een krant
  • Keukenrolpapiertje
Kies een leuke mok uit. De mok die ik heb gekozen is de witte picardie mok van de HEMA. Plak met schildertape een mooie rechte lijn om het af te tapen. Het gedeelte dat je wilt beschilderen ga je ontvetten met een beetje terpentine op een doekje. Wanneer je dit gedaan hebt, kun je gaan verven (gebruik een krant als onderlegger).Β Verf er niet een te dikke laag op. Wanneer je aan de tweede laag wilt beginnen, zorg ervoor dat de eerste laag goed droog is (lees instructies op het verfblik).
6 thoughts on “270112 – dag zevenentwintig

  1. Wat ziet dat er grappig uit zeg! Wat voor materiaal is dat aan de onderkant?

    Liefs, Mariette
    PS. Als je het niet erg vind, graag antwoorden op mijn blog want anders lees ik het niet…

Geef een reactie

